Cégünk egyik kedvelt célországa Norvégia.
12-18 tonnás kisteherautóink és 24 tonna teherbírású nyerges kamionjaink segítségével minden szállítás- és árutípus esetén megoldást tudunk kínálni Önnek:
-Komplett- és részrakományok
-ADR, veszélyes áruk fuvarozása
-Emelőhátfalas autót igénylő szállítások
-Daruzható tehergépkocsit igénylő szállítások
Kérjen ajánlatot kollégáinktól elérhetőségeinken keresztül!
Sok szállítmányozó cég vonakodik a Norvégiába történő szállítástól, aminek egyik oka, hogy nem tagja az Európai Uniónak, a másik nehézséget a közlekedés okozza, amit az alábbiakban kifejtünk, hogy nem is annyira bonyolult, mint mások gondolják:
Norvégia úthálózata 92 946 kilométer (57 754 mérföld), amelyből 72 033 kilométer (44 759 mérföld) van kikövezve és 664 kilométer (413 mérföld) autópálya. A közúti útvonalaknak négy szintje van; országos és elsődleges megyei utak vannak számozva, illetve vannak önkormányzati- és magánutak. A legfontosabb országos útvonalak a Európai útvonal séma, a két legkiemelkedőbb az E6 észak-déli irányba haladva az egész országon át, és az E39 a nyugati-part vonalán. Az E39-es parti autópálya jelenleg fejlesztés alatt áll az útvonal javítása és a vezetési idő 21 óráról való csökkentése érdekében. Várhatóan 2026-ban készül el egy új sorozattal alagutakkal és hidakkal, beleértve egy 27 km-es tengeri alagutat, amely összekapcsolja Stavanger-t és Haugesund-dal.
Autópályák vannak a legnagyobb városok körül; 2008-ban 130 komp útvonal maradt üzemben, amelyeket magánvállalkozások működtetnek a Közútkezelővel kötött szerződés alapján. Az 1970-es évek óta a legnehezebb vidéki beruházások a szárazföldi összeköttetések, amelyek felváltják a fjordok átkeléséhez és a szigetekhez való csatlakozáshoz szükséges sok autós kompot. Nincs elegendő finanszírozás adópénzből, ezért ezeket az alagutakat és hidakat általában főként útdíjakból finanszírozzák. Néhány hegyszoros esetében a hóviharok télen súlyos problémát okoznak, ezért gyakran be kell őket zárni. A leginkább kitett hegyi hágók egész télen zárva vannak.